|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Стаття розкриває можливості дитячої книги в реалізації завдань розвитку, навчання і виховання дошкільників відповідно до завдань Базового компонента дошкільної освіти.
Автор посібника обґрунтовує важливість літературного осередку як необхідного елементу пізнавально - розвивального середовища кожної вікової групи, висвітлює форми та методи роботи з дошкільниками, які практикуються в закладах дошкільної освіти з метою виховання у дітей цікавості до літератури і потреби в читанні книг. |
Формування у дошкільників основ безпеки життєдіяльності - актуальне завдання, яке розв’язує сьогодні заклад дошкільної освіти. Стаття висвітлює досвід роботи педагогів по попередженню виникнення травмонебезпечних ситуацій у дітей в довкіллі, систему роботи педагогів, яка сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до власної безпеки. |
Проблема залучення дошкільників до дитячої літератури в умовах сучасного соціокультурного середовища є актуальною і вимагає першочергової увага й осмислення. Адже дитяча література, читання як процес відіграє важливу роль у формуванні людини, її ціннісних орієнтирів, в духовно-інтелектуальному, естетичному, моральному розвитку дитини. Художня література та усна народна творчість супроводжують людину з перших років життя і мають неперевершене виховне, пізнавальне, естетичне значення для становлення і розвитку особистості дитини.Автор методичних рекомендацій наводить ряд простих правил, дотримання яких перетворить читання на корисну й захопливу спільну справу для дітей будь-якого віку |
Невід'ємною складовою соціалізації дитини дошкільного віку є формування її економічної грамотності. Змалечку дитина стикається з певними соціальними, економічними проблемами в сім'ї,родині, громадських місцях, але дорослі часто не замислюються над цим і вважають дошкільнят ще малими, аби зрозуміти соціально-економічні поняття.Стаття висвітлює досвід роботи педпгогів щодо упровадження основ соціальної і фінансової освіти за програмою "Афлатот" і переконує практиків, що закладати основи соціальної і фінансової грамотності слід вже в дошкільному віці. |
Автор матеріалу обґрунтовує важливість бібліотечного осередку як необхідного елементу пізнавально - розвивального середовища групи раннього віку, висвітлює особливості сприйняття дітьми літературних творів, дає корисні поради щодо того, як викликати у дитини цікавість до читання книг, які книги підбирати для дітей раннього віку. Для педагогів-практиків будуть корисні поради щодо оформлення, змісту та форм залучення малюків до різноманітної діяльності в бібліотечному осередку. |
Одним з найважливіших завдань освіти на етапі дошкільного дитинства є виховання мовної особистості, яка адекватно, вільно і творчо застосовує мову в різних ситуаціях буття (висловлює свої думки, бажання, наміри, прохання тощо), використовуючи як мовні, так і позамовні ( міміка, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності. В методичних рекомендаціях аналізуються форми навчання, які сприяють активізації мовленнєво-комунікативної діяльності дітей дошкільного віку. |
Стаття містить методичні рекомендації щодо формування фонетичної компетентності дошкільника. Автор зупиняється на засобах, що сприяють розвитку фонематичного слуху, артикуляційного апарату, мовленнєвого дихання, розкриває особливості та шляхи формування звукової культури мовлення. |
Методичний коментар розкриває тему використання в організації життєдіяльності дошкільників різних типів занять, які рекомендовані провідними науковцями та використовуються педагогами в практичній роботі з дітьми. |
|