|
Головна » 2016 » Листопад » 28 » РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ В РОБОТІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І ШКОЛИ
10:44 РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАСТУПНОСТІ В РОБОТІ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ І ШКОЛИ |
Важливе питання "Сучасні форми взаємодії між дошкільним закладом і початковою ланкою освіти у формуванні дошкільної зрілості випускника дошкільного закладу" обговорили на засіданні семінару 24.11.2016р. в дошкільному навчальному закладі №57 завідувачі дошкільними навчальними закладами міста.Грунтовний виклад щодо реалізації принципу наступності в діяльності закладу зробила завідувач ДНЗ№57 Шарапа В.Р. Вихователь-методист цього дошкільного закладу Стеценко Т.І ознайомила присутніх з практичнмми заходами по взаємодії педагогів дошкільного закладу і ЗОШ№21, розкривши форми взаємодії з дітьми, учителями, батьками. Методист Черкаського міського методичного кабінету установ освіти Мединська В.М. познайомила керіників з оновленою програмою першого класу. Досвідом роботи по реалізації принципу наступності у форматі "Відкритий мікрофон" поділилися: Тябут Л.Г.- завідувач ДНЗ№41,Перцева О.В.- завідувач ДНЗ№34, Корнелюк Л.П.- методист міського методичного кабінету.Учасники зібрання в інтерактивній грі "Займи позицію" обговорила позитивні і негативні тенденції в позиціях: учитель, дитина - випускник, батьки.У своєму виступі завідувач Черкаським міським методичним кабінетом Косенкова І.А. відзначила важливість співпрац педагогів дошкільних закладів та початкової школи у формуванні дошкільної зрілості випускника ДНЗ та наголосила на необхідності оновлення форм взаємодії педагога з дитиною і в дошкільному закладі,і в школі.
|
Переглядів: 369 |
Додав: AlexSHOP
| Рейтинг: 0.0/0 |
|