Семінар для вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста, який відбувся 14 грудня в дошкільному навчальному закладі № 43 « Морська хвилька» ( завідувач Перетятько С.В., вихователь-методист Вовк О.П.), був присвячений актуальному питанню « Координація взаємодії дошкільного навчального закладу, сім’ї, громадськості в реалізації завдань дошкільної освіти». Педагогічний колектив дошкільного закладу продемонстрував можливості використання SCRUM – технології для опрацювання важливої проблеми «Сьогоденні виклики дитинству: дошкільник – гаджети та девайси». Команда педагогів сформувала беклог – список завдань, які необхідно виконати, щоб бути готовим до обговорення питання впливу гаджетів на інтелектувальний, соціальний, фізичний, психологічний розвиток дошкільника. (продемонстровано відеозапис беклогу). Виконані протягом спринту ( часу, який відводиться для виконання завдань) дослідження були винесені на засідання скрам-групи для підбиття підсумків. В засіданні взяли участь батьки та спеціалісти з означеного питання: дитячий лікар-психіатр Гавриленко Д.М., лікар-педіатр Лушнікова Н.П., заступник директора школи усного рахунку Кожушна Н.Д. Заслухавши результати виконаних завдань членами скрам-групи та змістовні виступи спеціалістів, скрам-майстер , вихователь-методист дошкільного закладу Вовк О.П., підвела підсумок щодо використання девайсів та гаджетів в роботі з дошкільниками: вони можуть бути корисними в життєдіяльності дошкільника, але їх використання має бути під контролем дорослого в плані змісту і часових меж. Присутні матусі відзначили змістовність і важливість обговорюваних питань, навели приклади з власних спостережень щодо впливу переглянутих дітьми передач на їхню поведінку та подякували педагогам за змістовне спілкування. В практичній частині семінару, яку провела керівник семінару – Огданська Л.О., учасники визначали найбільш проблемні питання в роботі педагогічних колективів, шляхи залучення та можливості сім’ї, громадськості в їх вирішенні. Позитивним акордом роботи семінару були яскраві виступи танцювальних колективів вихованців дошкільного закладу.
|