|
Головна » 2017 » Березень » 1 » МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВІДПОВІДНО ДО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
15:58 МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВІДПОВІДНО ДО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
28 лютого в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №61 "Ягідка" (завідувач Горохівська Н.В., методист Бордунос І.І.)відбулося чергове засідання школи методиста-початківця на тему "Моделювання освітнього процесу відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти". З позицій провідних науковців дошкільної освіти висвітлила це питання методист дошкільного закладу Бордунос І.А. Гра-стратегія "Спогади про літо", яку провела вихователь Бардик В.В. з дітьми старшого дошкільного віку проілюструвала вміння дітей визначати перспективу діяльності, розробляти план, безпосередньо брати участь в реалізації планів, вміння домовлятися під час роботи в парах, групах. лухачі школи були включені в моделювання форм роботи по реалізації проекту"Пробудження весняної пори".Проблему моделювання як методу дослідження явищ і процесів та вироблення варіантів управлінських рішень розкрила методист міського методичного кабінету Корнелюк Л.П.
|
Переглядів: 321 |
Додав: AlexSHOP
| Рейтинг: 0.0/0 |
|