П`ятниця, 26.04.2024, 00:52

Дошкілля та початкова школа

Меню сайту
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728

Головна » 2017 » Лютий » 10 » ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
16:27
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

07.02.2017 року у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу № 18 «Вербиченька» (завідувач Тищенко Л.В., вихователь-методист Гаркава Н.В.) відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого віку на тему «Формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку». Цікаво і змістовно пройшов перегляд роботи з дітьми «Природа просить порятунку». Дошкільники разом з вихователем Гриб Галиною Вікторівною за допомогою космічного корабля подорожували нашою планетою і вирішували проблемні ситуації: очищали річку від сміття та сортували його; «видобували» електроенергію, пояснювали шкідливі і хороші вчинки за допомогою предметних картинок, виготовляли папір, прикрашали макет землі своїми художніми виробами. Про особливості формування ціннісних орієнтирів дошкільнят розповіла доцент кафедри загальної педагогіки і психології ЧНУ Раджабова Сабіна .Шаїдівна. Вона відмітила, що становлення дитини, її ціннісних орієнтирів, формування і розвиток її особистісних якостей у сучасному соціопросторі обумовлені соціальними впливами, характером суспільства, в якому дитина живе, атмосферою сім’ї, потенціалом батьків, світом її розваг, інтересів, звичаїв та традицій. Колективну творчу справу за участю слухачів «Скринька творчих ідей» провела керівник методичного об'єднання Надоложко Л.В. Педагоги мали змогу створювати екологічні та психологічні казки, задумуючись над питанням: чи все в природі здійснюється за її законами, які причини екологічних лих, які мають бути виховні впливи, щоб сформувати у дітей модель поведінки, яка б відповідала ідеям сталого розвитку Єдність вимог ДНЗ та родини розкрила вихователь-методист закладу Гаркава Н.В. Саме батьки формують у дитини перші моральні якості – людяність, доброту, повагу до однолітка і, головне – совість, почуття вини, сорому. Ці почуття, згодом стають потребою, а потім і мотивами, які визначатимуть поведінку дитини за різних обставин життя. Підсумок заходу зробила методист ММК Корнелюк Л.П. Вона наголосила, що формування ціннісних орієнтирів дошкільників залежить від загального рівня культури, ерудованості та вихованості батьків та педагогів, від їх сумлінного ставлення до своїх обов’язків, любові до дітей, самовідданості й чуйності.

Переглядів: 442 | Додав: AlexSHOP | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: