|
Головна » 2015 » Березень » 18 » Інтеграція мовленнєвої та природничо - дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку старшого дошкільника
17:07 Інтеграція мовленнєвої та природничо - дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку старшого дошкільника |
27.02.2015 року у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу № 57 «Волошка» (завідувач – Шарапа В.Р., вихователь-методист – Стеценко Т.І.). відбулося методичне об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку з питання «Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку старшого дошкільника»
Про важливість дотримання принципу активності в навчально-пізнавальній діяльності наголосила у своєму виступі методист міського методичного кабінету Корнелюк Л.П.
Вихователь Пашук І.О. зі своїми вихованцями продемонстрували різні форми пошуково-дослідницької діяльності щодо вивчення особливостей будови, способу утримання та живлення шиншили.
Інтеграцію мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності висвітлили в своїх виступах вихователь-методист – Стеценко Т.І. та вчитель початкових класів ЗОШ № 21 – Загоруй Г.Б.
Керівник методичного об’єднання Надоложко Л.В., вихователь-методист ДНЗ № 89, провела практичну роботу з педагогами «Пробуди дослідника в дитині». Вихователі досліджували різні предмети, фіксували зібраний матеріал за допомогою піктограм, узагальнювали дослідження та захищали результати своєї діяльності.
|
Переглядів: 1626 |
Додав: AlexSHOP
| Рейтинг: 2.5/2 |
|